четвер, 31 жовтня 2013 р.

З Днем народження, моє село!!!



Яке щастя жити поруч з батьками, в своїм ріднім краю. Я народилася і живу у Федорівці. Це мальовниче село над річкою. Я пишаюся своєю малою Батьківщиною, вона для мене наймиліша.

Кожен рік ми організовуємо свято – День  села. В цьому році  Ульянівці  виповнилось – 208  років, а Федорівці  – 168. Засновник наших сіл – Федір Комстадіус.

 На День села ми згадуємо наших земляків, які полягли на полі бою в роки ВВв. Федорян – 92  солдати, улянівців – 36.   Летять роки журавлиними ключами. Та попри все народ пам’ятає  своїх  захисників. Силами класних колективів та працівниками клубу у школі було організовано концерт з нагоди свята. Запрошені були всі жителі села. Жаль, що сільська адміністрація не приєдналась до святкувань . День села – таке чудове свято! Я горда дівчина – федорянка. 

Шановні односельці старшого і молодшого покоління , дякую вам за   все! За те, що ви для нас зробили, за те ,що віру нам дали , за життя без війн і без хвороб.
Дякуємо! Дякуємо! Хай Бог благословить вас .

Зі святом вас ! З днем села!

Бевзенко Ольга, учениця 8 класу

Немає коментарів:

Дописати коментар